Ako môže microsite podporiť e-shop?

Prípadová štúdia o vonných tyčinkách.

Ethno Sumba je náš klient. Ich e-shop má vo vyhľadávačoch výborné pozície. Pri vyhľadávaní kľúčových slov “ethno shop” a “ethno obchod” sa zobrazuje na prvých priečkach v organických výsledkoch. Keďže majitelia rozšírili sortiment vonných tyčiniek, chceli sme tento typ produktu podporiť. Spravili sme microsite špeciálne pre tyčinky.

Prezentácia zameraná na jeden typ produktu

Mikrostránka (nazývaná aj microsite alebo minisite) slúži ako doplnok hlavnej webstránky. Má vlastnú doménu a nemusí sa držať ani layoutu stránky eshopu. V totmo prípade sme teda mohli vytvoriť oveľa čistejší a modernejší dizajn ako má hlavná stránka. Keďže sa mikrostránka sústreďuje iba na vonné tyčinky, obsahuje detailné informácie a zameriava sa na konkrétne kľúčové slová.

SEO pozitíva

Microsite je vhodnejšia na zdieľanie. Nachádza sa na nej tiež množstvo Call-to-action tlačidiel, ktoré smerujú na hlavnú web stránku. Takto môže hlavný e-shop získať pre novú kategóriu vyššiu návštevnosť, čo Google hodnotí pozitívne.

mikrostránka

Jednoduchú mikrostránku, ktorá podporí váš hlavný web, si dnes dokážete vytvoriť aj sami. S online nástrojmi ako napr. PageBrix, je to otázka na pár minút.

Potrebujete kvalitnú mikrostránku na mieru? Kontaktujte nás a pripravíme riešenie vhodné priamo pre váš biznis.

Naši klienti