Základný pilier, na ktorom sme v SEO Guru postavili náš úspech, je túžba po napredovaní a nových výzvach. Klienti za nami častokrát prišli s veľmi komplikovanými problémami, no my sme sa nebáli do toho ísť „plnou parou vpred“ a vymyslieť adekvátne riešenie.
Vyrástli sme na neľahkých požiadavkách našich zákazníkov, a preto dnes disponujeme bohatými skúsenosťami, za ktoré by bola vďačná aj nejedna veľká agentúra. Tá by si však od vás za rovnaké služby naúčtovala niekoľkonásobne viac.
Na projekt, s ktorým potrebujete pomôcť, sa vieme pozrieť komplexne ako na celok. Neponúkame dočasné riešenia, ktoré vydržia iba chvíľu. Razíme stratégiu dlhodobej spokojnosti klienta. Ak s nami raz začne spolupracovať, tak len málokedy prechádza ku konkurencii (a potom sa aj tak vráti).
Známe šachové pravidlo “pozerať sa niekoľko krokov dopredu” platí v našej firme v prípade webových technológii a online marketingu doslova.
My v SEO Guru rozumieme hre.
Titul “SEO Guru” si vyslúžil od svojich klientov. Rád hrá veľké partie s Googlom.
Vždy pozerá “niekoľko krokov vpred”. Vidí potreby klienta a jeho podnikania, spája súvislosti a navrhuje webové riešenia na mieru.
Prepája technické požiadavky s biznis-orientovaným výsledkom. Vizionársky prístup kombinuje s efektívnou realizáciou, pretože sa riadi heslom:
"Tvorba webu musí byť investícia, nie výdavok."
Vnútrofiremný konzultant a obchodný reprezentant. Rozumie našej firme a spolupracuje s nami dlhé roky.
Zásadne sa podieľal sa na tvorbe firemnej identity a loga firmy. Je nosičom nápadov, poradcom v sektore stratégií a krokov do budúcna.
Má talent na detekciu obchodných príležitostí a "dier" na trhu. Okrem toho je dobrým rozprávačom našich biznis príbehov a dokáže jasne vysvetliť,
prečo môže byť spolupráca so SEO Guru prínosom.
"Poznám kvalitu tejto firmy, ľudí ktorí v nej pracujú a najmä top-kvalitu výslednej práce. Sú to moje osobné skúsenosti. Preto s touto firmou spolupracujem."
Ide o člena tímu, ktorý je zodpovedný za to, že váš web bude spracovaný graficky príťažlivo. Návštevníci si tak stránku zapamätajú a budú sa na ňu radi vracať.
Skúseností má na svojom konte Vojtech viac než dosť. Tvoril vizuály, webdizajn a digitálnu reklamu pre prestížne značky ako napríklad Orange, Škoda Auto, Slovenská sporiteľňa, St. Nicolaus či Tipos.
Je to veľký expert na grafiku. Navyše mu nechýba zmysel pre humor. No schválne, skúste sa ho opýtať na jeho životné moto! ;)
Má na starosti dve najdôležitejšie figúrky v našej šachovej terminológii, kráľa a dámu, čiže v preklade obsah a sociálne siete.
„Obsah je kráľ“ a „Obsah predáva“. Valerián si to plne uvedomuje, ako vyštudovaný žurnalista na Univerzite Karlovej v Prahe to s klávesnicou a písmenami jednoducho „umí“.
Na druhej strane, so sociálnymi sieťami sa naučil pracovať hlavne na základe vlastných pokusov a omylov.
Má skúsenosti so spravovaním Facebook fanstránok od pár jednotiek až po niekoľko stotisíc fanúšikov.
Okrem vyššie uvedených ľudí externe spolupracujeme aj s mnohými ďalšími špecialistami v oblasti grafického dizajnu, UX, marketingu a psychológie.
A ako vieme pomôcť práve vám? Kontaktujte nás a schopnosti a skúsenosti tohto tímu môžu pracovať aj vo váš prospech!