Náš tím

Základný pilier, na ktorom sme v SEO Guru postavili náš úspech, je túžba po napredovaní a nových výzvach. Klienti za nami častokrát prišli s veľmi komplikovanými problémami, no my sme sa nebáli do toho ísť „plnou parou vpred“ a vymyslieť adekvátne riešenie.

Vyrástli sme na neľahkých požiadavkách našich zákazníkov, a preto dnes disponujeme bohatými skúsenosťami, za ktoré by bola vďačná aj nejedna veľká agentúra. Tá by si však od vás za rovnaké služby naúčtovala niekoľkonásobne viac.

Na projekt, s ktorým potrebujete pomôcť, sa vieme pozrieť komplexne ako na celok. Neponúkame dočasné riešenia, ktoré vydržia iba chvíľu. Razíme stratégiu dlhodobej spokojnosti klienta. Ak s nami raz začne spolupracovať, tak len málokedy prechádza ku konkurencii (a potom sa aj tak vráti).

Známe šachové pravidlo “pozerať sa niekoľko krokov dopredu” platí v našej firme v prípade webových technológii a online marketingu doslova.

My v SEO Guru rozumieme hre.

Peter Kytlica

Peter Kytlica

Titul “SEO Guru” si vyslúžil od svojich klientov. Rád hrá veľké partie s Googlom.
Vždy pozerá “niekoľko krokov vpred”. Vidí potreby klienta a jeho podnikania, spája súvislosti a navrhuje webové riešenia na mieru. Prepája technické požiadavky s biznis-orientovaným výsledkom. Vizionársky prístup kombinuje s efektívnou realizáciou, pretože sa riadi heslom:

"Tvorba webu musí byť investícia, nie výdavok."

Pavol Dodek

Pavol Dodek

Komunikuje na iných protokoloch. Programuje Back-End webových aplikácií a obrovské databázy sú pre neho ako voda pre rybu.
Do SEO Guru prišiel zbierať skúsenosti a dnes ich môže sám rozdávať.

Najzložitejšie programátorské výzvy si vychutnáva pri koláčiku.
Ak má na stole aj redbull, vieme, že sa chystá niečo veľké.

Vojtech Rada

Vojtech Rada

Ide o člena tímu, ktorý je zodpovedný za to, že váš web bude spracovaný graficky príťažlivo. Návštevníci si tak stránku zapamätajú a budú sa na ňu radi vracať. Skúseností má na svojom konte Vojtech viac než dosť. Tvoril vizuály, webdizajn a digitálnu reklamu pre prestížne značky ako napríklad Orange, Škoda Auto, Slovenská sporiteľňa, St. Nicolaus či Tipos.

Je to veľký expert na grafiku. Navyše mu nechýba zmysel pre humor. No schválne, skúste sa ho opýtať na jeho životné moto! ;)

Peter Malček

Peter Malček

Rozumie jazyku webových prehliadačov. V pozícii kódera sa zaoberá hlavne pretransformovaním dodaných grafických šablón do podoby HTML kódu, s ktorým následne ďalej pracujú kolegovia. Dohliada tiež na to, aby aj na mobile boli vaše logá a ikony webových aplikácií zobrazené ostro.

Peter patrí k najnovším akvizíciám vo firme SEO Guru. Je to tímový hráč, dokáže zabrať keď treba. V kancelárii patrí medzi tých tichších, ale ako sa hovorí „Tichá voda brehy myje”. Z jeho rúk ide vždy čistý kód (W3C Valid).

Alex Lukáčová

Alex Lukáčová

Naša šikovná copywriterka. Veľmi dobre sa orientuje v PPC, píše články pre blogy, spravuje Facebook stránky alebo píše nápovedy. Napríklad aj pre náš vlastný projekt PageBrix. Taktiež sa s ňou môžete “stretnúť“ pokiaľ sa zaujímate o prácu v SEO Guru a reagujete cez mail na niektorý z inzerátov. Saška nám svojou prítomnosťou skrášľuje a spríjemňuje prácu v kancelárii. Navyše je to veľmi kreatívna duša.

V čase mimo práce sa venuje spevu so svojou kapelou či hre na rôzne netradičné hudobné nástroje.

Michal Horňáček

Mgr. Michal Horňáček

Vnútrofiremný konzultant a obchodný reprezentant. Rozumie našej firme a spolupracuje s nami dlhé roky. Zásadne sa podieľal sa na tvorbe firemnej identity a loga firmy. Je nosičom nápadov, poradcom v sektore stratégií a krokov do budúcna. Má talent na detekciu obchodných príležitostí a "dier" na trhu. Okrem toho je dobrým rozprávačom našich biznis príbehov a dokáže jasne vysvetliť, prečo môže byť spolupráca so SEO Guru prínosom.

"Poznám kvalitu tejto firmy, ľudí ktorí v nej pracujú a najmä top-kvalitu výslednej práce. Sú to moje osobné skúsenosti. Preto s touto firmou spolupracujem."

Valerián Lukačko

Valerián Lukačko

Má na starosti dve najdôležitejšie figúrky v našej šachovej terminológii, kráľa a dámu, čiže v preklade obsah a sociálne siete. „Obsah je kráľ“ a „Obsah predáva“. Valerián si to plne uvedomuje, ako vyštudovaný žurnalista na Univerzite Karlovej v Prahe to s klávesnicou a písmenami jednoducho „umí“. Na druhej strane, so sociálnymi sieťami sa naučil pracovať hlavne na základe vlastných pokusov a omylov.

Má skúsenosti so spravovaním Facebook fanstránok od pár jednotiek až po niekoľko stotisíc fanúšikov.

Marek Hlavčo

Marek Hlavčo

Ako Front-End developer má na starosti vonkajšiu stránku, čiže ako sa bude projekt zobrazovať bežným návštevníkom. Pri tom kladie dôraz na použiteľnosť webu a prístupnosť jednotlivých funkcií, k čomu mu pomáha zmysel pre detail a jeho “pixel-perfect” oko.

Vo firme pomáha dotvárať puzzle komplexne schopného tímu, ktorý dokáže aj náročné požiadavky klienta preniesť do reality v krátkom čase.

Jakub Rarbovský

Jakub Rarbovský

Podieľa sa na správe PPC (Pay-Per-Click) kampaní. Jednoducho sa stará o to, aby klient vyťažil pri online reklame z minima maximum. Po práci rád chodí do fitka a možno aj preto kladie taký dôraz na výkonnostný marketing.

Jakub je známy svojou dochvíľnosťou, a taktiež vie dodržať slovo. Charakterizuje ho jeho vytrvalosť, načatú robotu nenechá len tak ležať bez želaných výsledkov.

 

Okrem vyššie uvedených ľudí externe spolupracujeme aj s mnohými ďalšími špecialistami v oblasti grafického dizajnu, UX, marketingu a psychológie.

A ako vieme pomôcť práve vám? Kontaktujte nás a schopnosti a skúsenosti tohto tímu môžu pracovať aj vo váš prospech!

Naši klienti