Ako využiť priestor domény skôr než spustíte stránku?

Kedysi bol internet plný prázdnych stránok s jednoduchým textom: "Stránka je vo výstavbe" Dnes si už mnohí webdizajnéri uvedomujú, že ak návštevník na takýto web narazí, je veľmi pravdepodobné, že sa už nevráti. Nemá prečo.

landing page atlantis.sk

Čím zaujať potenciálneho zákazníka? Ako využiť priestor domény, ktorú vlastníte, keď ešte nemáte vypracovanú plnú verziu budúceho webu? Prečo stojí za to vynaložiť extra úsilie na vytvorenie pútavej Coming soon page?

Dôvodov je hneď niekoľko:

Postupné budovanie proma

Dočasná landing page poskytuje skvelú príležitosť na vyvolanie záujmu. Navnaďte ľudí na to, čo pre nich chystáte. Využite tento priestor na ukážku atraktívneho dizajnu. Ak sa chystáte predávať tovar, ponúknite vkusnú fotku jedného z produktov. Napíšte pár riadkov textu, ktorý návštevníkom napovie, čo môžu očakávať.

Získavanie adries pre mailing list

Vyzvite k odberu noviniek. Ak sa vám podarí získať pozornosť ľudí, prihlásia sa na odber newsletteru. Neskôr, keď spustíte plnú verziu webu, môžete ich o tom informovať.

SEO

Od kúpy domény po spustenie stránky pretečie veľa vody. Môžete už vopred myslieť na jej optimalizáciu. Keď web po čase spustíte, budete už mať aspoň nejakú viditeľnosť. Môžete:

  • pridať základný obsah, ktorý definuje budúci web a cieli na kľúčové slová
  • odstrániť reklamné odkazy webhostingu a ich default kód, ktorý je v mnohých prípadoch nevhodný pre vaše účely

Častokrát sa landing page využíva ako presmerovanie na inú stránku. Toto však nie je až taká dobrá taktika. Nebudujete SEO a Google je zmätený.

Čo umiestniť na dočasnú landing page?

  • Určite názov značky a logo, v atraktívnych farbách, ktoré ste si pre svoj branding vybrali.
  • Oslovenie ideálneho klienta. Zamyslite sa nad tým, na koho sa zameriavate.
  • Informácie o tom kto ste a čo robíte.
  • Osobné vyjadrenie (napríklad: Povedať niečo o sebe: “Oprave kotlov sa venujeme už viac ako 15 rokov.” ...vyvolať v zákazníkovi emóciu: “Dostať darček je skvelý pocit!” … ponúknuť mu riešenie na jeho problém: “Mnoho stresu v práci? S antistresovými omaľovánkami zrelaxujete aj po najnáročnejšom dni.” )
  • Okno s výzvou odoberania noviniek.
  • Tlačítka s odkazmi na sociálne siete, kde už teraz môžete spravovať svoju fanpage.
  • Kontakt :)

Je dôležité vžiť sa do pozície návštevníka a pozrieť sa na vstupnú stránku z jeho pohľadu. Zaujme ho? Bude chcieť vedieť viac? A kto je cieľovou skupinou?

  • Návštevníci stránky/zákazníci ako jednotlivci?
  • Maloobchodníci, ktorí by od vás mohli odoberať tovar?
  • Investori, ktorých môže myšlienka v počiatočnom štádiu zaujať natoľko, že sa rozhodnú poskytnúť financovanie?

Dočasná vstupná stránka má potenciál, ktorý by bola škoda ignorovať. Je dobré ju pravidelne aktualizovať, aby návštevníci videli, že na pozadí sa stále niečo deje. Keď príde čas spustenia plnohodnotného webu, budete už mať k dispozícii slušnú základňu emailov a tým pádom aj prvých zákazníkov na dosah ruky. Informujte ich a prípadne odmeňte - napríklad nejakou zľavou.

Tu je jeden z príkladov dočasnej landing page, ktorú sme vytvorili pre nášho klienta.

landing page topgift.sk

Potrebujete aj vy pomôcť s tvorbou webu? Kontaktujte nás a určite spolu vymyslíme riešenie vhodné priamo pre váš biznis.

Naši klienti